Egy szép, kényelmes, átlátható munkaasztal, ahova jó érzés leülni, és a munka is könnyebben megy? Egy eszköz, ami nem kerül semmibe: IRODAI RENDSZEREZÉS

1. Alakítsunk ki zónákat az asztalon, legyen meg mindennek a helye: megfelelő távolságban a monitor, sarokban a telefon, elérhetők a tollak és kiegészítők, megfelelő távolságban a billentyűzet, a hosszan tárolt dokumentumoknak külön helye van, mint a rövid ideig nálunk levőknek, stb. Ez az irodai rendszerezés alapja.
2. Ami nem kell, dobjuk ki! Ne tároljunk hónapokon vagy akár át régi, funkciójukat vesztett iratokat, dekorációt, kacatokat az asztalon. Szabadítsuk fel a helyet!
3. A kevesebb több! Ne árasszuk el az asztalunkat irodai kiegészítőkkel! Egy-két íróeszköz elég, nem kell egy teljes írószerboltot az asztalon tartani a hatékony munkához!
4. Mérsékelten a címkékkel! A ragadós címkék észrevétlenül és alattomosan el tudnak szaporodni, aztán átveszik az uralmat munkahelyünk felett!!!

Az irodai rendszerezést segítő megoldásainkat itt találod:  >>> Tovább az irodai kiegészítőkhöz