Az iroda kialakítását régen fix pozíciók és merev szabályok jellemezték. Azonban manapság egyre több cégnek jelent előnyt a rugalmasabb, okosabb munkamód, ahol megválaszthatjuk, hogy hol és hogyan szeretnénk dolgozni munkánk jellege vagy személyes preferenciánk alapján. A “smart working” átalakítja a munka élményét, mely hatékonyabb és örömtelibb munkához vezet. És mindez már nem csak álom, hanem a se:connect rendszer segítségével elérhető, kialakítható, megrendelhető!
De hogyan is működik ez? A se:connect rendszerrel kiépített irodában csak elő kell vennünk a mobiltelefonunkat és máris egy kattintással tájékozódhatunk:
1. Keressen egy munkahelyet
Az se: connect alkalmazás megmutatja a teljes iroda alaprajzát, feltünteti, hogy mely terek és helyek vannak éppen használatban (piros), és azonnal láthatjuk az is, hogy hol mi szabad (zöld).
2. Keressen meg munkatársait
Ha mindennap máshová lehet leülni dolgozni, akkor hogy találjuk meg a kollégáinkat? A se:connect tartalmazza a munkatársak kapcsolattartási adatai és egy kattintással megmutatja, hogy hol ma épp melyik munkahelynél lehet megtalálni.
3. Tárgyalók automatikus foglalása
Ha valaki belép és legalább 1 percet bent tölt egy tárgyalóban, akkor a se:connect automatikusan pirosan jelzi, hogy ez a helyiség foglalt. Majd ha az utolsó ember is elhagyta a tárgyalót, akkor visszavált szabaddá.
4. Munkahelyhasználat
Ahhoz hogy elfoglaljunk egy asztalt nem kell mást tenni, csak okostelefonunkat a a se:connect dokkoló felületre az asztalon. z app automaikus foglaltnak jelzi ezt a helyet. Az asztal foglalt marad, amíg a használója nem hagyja el egy állítható időtartamnál hosszabb időre, vagy nem dokkol egy másik munkaállomáson.
Elemzés és értelmezés
A se:connect a felhasználók mindennapjainak könnyebbé tételénél sokkal többet tud. Mely munkahelyek a legkedveltebbek és melyeket használják alig? Tényleg szükség van még egy tárgyaló kialakítására, ha a mostanit csak naponta 30 percet foglalt? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseinkre a se:connect valós statisztikai adatok alapján ad választ.
A tárolt használati adatokat később igény szerint lehet elemezni. Az üzemeltető részleg hozzáférést kaphat az eredményekhez, mely által növelhetik a terek hatékonyságát – ezzel jelentős bérleti és üzemeltetési költséget spórolva. Az ideális kialakítás által mindenki elégedettebb lesz az irodával. A rendszer természetesen a legszigorúbb biztonsági megoldásokkal felszerelt.
A bútorokba látszó vagy rejtett módon beépíthető hardware blootooth alapú ( iBeacon). A rendszernek része a Qi elektromos töltő megoldás is, mely még egyszerűbbé teszi a telefonok és tabletek töltését.
De mindez csak egy rövid bevezető volt. Tudjon meg többet a se:connect páratlan lehetőségeiről! Keresse kollégáinkat!